Un concept revoluționar ajunge pe piața din România! Câteva magazine s-au deschis deja, iar cetățenii țării noastre se pot bucura de cele mai mici prețuri. Reprezentanții companiei au explicat de ce produsele sunt mult mai ieftine în aceste hipermarketuri, dar și cum își propun să se extindă.
Competiția pe piața de retail din România este una foarte mare, motiv pentru care companiile aduc tot felul de soluții ingenioase prin care să își crească atât notorietatea, cât și vânzările. De această dată, retailerul Auchan a anunțat deschiderea în țara noastră a hipermarketurilor ATAC. Conceptul le promite cetățenilor prețuri foarte mici. În aprilie 2024, a fost inaugurat primul magazin de acest fel.
Retailerul Auchan a decis să aducă pe piața din România un concept revoluționar. Mai exact, compania a deschis două hipermarketuri ATAC, unde cetățenii țării noastre se pot bucura de prețuri foarte mici și reduceri imbatabile.
În luna aprilie, a fost inaugurat primul magazin de acest gen din România – în Brașov. Ulterior, în data de 6 iunie 2024, au fost deschise alte două supermarketuri. Unul dintre se află în Timișoara, iar altul în Ploiești. Hipermaketurile ATAC se poziționează ca lideri pe piața de discount, iar reprezentanții promit să transforme experiența de cumpărături în România.
„Într-un program zilnic 7-22, clienții vor putea cumpăra atât produse proaspete, cât și de băcănie, detergenți și produse de curățenie, produse cosmetice și de îngrijire, băuturi alcoolice, răcoritoare și multe altele din hipermarketul discount.
Conceptul de hiper discount răspunde tuturor puterilor de cumpărare, oferind consumatorilor un sortiment variat format din 60% produse alimentare și 40% nealimentare, la cel mai bun raport calitate-preț, produse fabricate în România și nu numai.”, au transmis reprezentanții Auchan pe site-ul oficial.
Conceptul adus pe piața din România de Auchan se concentrează pe oferirea unor prețuri mici, optimizarea gamei de produse și reducerea cheltuielilor de operare. Mai exact, compania a redus consumul de energie electrică, a diminuat spațiile vitrinelor frigorifice și a dezvoltat procesele logistice.
Aceste măsuri au redus semnificativ costurile companiei. În acest fel, magazinele pot oferi clienților prețuri foarte mici și reduceri imbatabile. De altfel, hipermarketurile ATAC funcționează sub sloganul „Jos cu prețurile!”.
„Pe de o parte, sunt realizate economii importante de costuri prin reducerea consumului de energie electrică, diminuarea spațiilor pentru vitrinele frigorifice, optimizarea proceselor logistice și reducerea costurilor de transport.
Apoi, o mare parte din produse sunt aprovizionate și manipulate la palet și bax, fiind utilizat un mobilier adaptat. Gamele de produse sunt esențializate, consumabilele și ambalajele diminuate, iar spațiile de depozitare reduse.
Nu în ultimul rând, sunt reduse investițiile în decorațiuni și publicitate. Toate economiile realizate sunt reinvestite în eforturile de a susține nivelul de prețuri promis. Într-un final, volumele mărite vândute permit rotații mai bune și prețuri și mai mici.
Esența strategiei comerciale este de a răspunde cel mai bine la nevoile consumatorilor prin gamele selectate și de a susține cu adevărat puterea de cumpărare a clienților, prin prețurile mici zi de zi.”, se arată în comunicatul transmis pe site-ul oficial Auchan.
Citește și: MEGA IMAGE RENUNȚĂ LA UNUL DINTRE CELE MAI POPULARE BRANDURI PROPRII. ERA PE PIAȚĂ DIN 2015